aaaaa jag dör lite

det gör jag positivt, för denna låt är så braaa! Mysteries, heter den ifall någon brydde. Och idag har i många bitar varit en bra sådan. Hade ensemble där vi fick nya grupper och vi ska spela hit me baby one more time. hur kul?:D jag, liksom! Sen hade jag också svenska där vi pratade om "blodboken" och engelska där jag mest satt i en liten lyckobubbla och flinade. för sån är jag. Sen slutade jag (victoryy) och satt mest hemma och kollade på klipp och hade det bra innan smärre dramatik utbröt men nu ska det vara nog minsann! yep. fast det tror man ju alltid. men jag är positiv, yay liksom! den här bloggen kommer snart att bli läslig igen! den räknas inte som läslig riktigt än. xD just därför ska jag nu avlägsna mig från den. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0