and he could change the world with his hands behind his back

hajhaj!
Jo okay, riktigt inlägg coming up(jag stavade det med k först...eh...). Jag började gårdagen med en sjukt rolig taxiresa under vilken jag och chauffören lyssnade på och försökte förstå dansk radio. "Ska man lyssna på sånt här på morgonen! De säger ju att det ligger lik överallt!" började han och sen bara fortsatte det. vi försökte bland annat förstå om det var svinen eller svinproducenterna som drack för mycket. vi kom inte fram till något. xD

sen hade jag en sjukt tråkig dag men sen vare ju skrivargrupp som jag fick gå ifrån och vara dramatisk men alltså skrivargruppsfolket istheshit allvarligt talat. finast någonsin. <3 sen köptes det skor på rekordtid, åts, pratades med Hannah och sovades. idag är det alltså tisdag vilket är aaaawesoomee. verkligen. träffa folk for the win liksooom! och snart frukosttalk!<3 jaja, nog med detta, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0