but it´s a conversation I just can´t have tonight

jag är i chock. fullständigt. och jag vägrar inse att jag just snubblat rakt över den oundvikliga sanningen. att det inte kan bli på något annat sätt vad jag än gör. och att det måste bli jag som tar steget...och det egentligen nu. men jag kan inte...

in other, happier news så har jag idag bakat extremt coola kärleksmumsbakelsethingies med mamma och pratat med lilla Agnes som var allmänt söt. "vad ska du göra och hur ska du göra och vad fan ska du göra?" utbrast hon helt plötsligt. söta lilla.<3 vi bråkade för övrigt om vem som var sötast hur länge som helst. yay liksom. men ja jag sitter här. är massa hungrig. varför är jag aldrig det när jag ska äta? så sjukt onödigt. jag vill sova snart, och nu ska jag gå. hejdå och whatnot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0