draaamaaaqueen

that´s me. Förra inlägget (inte resensionen utan "goddamn fucking hope") var helt onödigt. för jag är inkluderad. som fan vad jag är inkluderad och det känns sjukt bra. och allt jag oroade mig för stämde inte. gör detta min dag bättre? egentligen inte. jag har fortfarande en skitdag. men jag tänker ta mig samman och blogga lite om igår för det har jag inte gjort.

Igår var en, minst sagt, konstig dag. Mellan kören och kuhi:n märktes det tydligast då jag först dramatiskt vände mig bort från Viktor och Aron eftersom de var så jobbiga för att sen göra smått våldsamma utfall mot Linus (he deserved it) och sen se ut på ett sätt så att Elin sa "st lars är inte så långt härifrån, Emma". Med andra ord var jag lite av ett nutcase. Men jag lugnade ner mig senare på dagen och hade faktiskt en rätt fin dag allmänt. till skillnad från idag då, då jag har suttit och läst igenom Agnes blogg och försökt känna mig mindre ensam. ska sen tillbringa kvällen precis som den föregående med romantisk komedi med min mamma och syster. bra sätt att fördriva tid. och sånna saknar jag, I tell you! men nej, nu ska jag lämna.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint av dig emsibemsi<3 min blogg har ju bara en läsare så den blev nog glad

2012-01-22 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0