headlines do not make themselves

haii!
först, Hannah: Jag borde egentligen skälla ut dig efter noter eller hur man säger eftersom du just i praktiken kontaktade mig. Men jaja. Det har du rätt i!:( och jag kom på en sak till igår. viktig dessutom nemligen cosy/closer. :(:(

nejmen okay, skola snart I guess. Saras körkompisar är där ute. Hej körkompisar. Att jag känner två av dem men ändå inte går ut dit är en helt annan liten historia. men man kanske borde säga hej. fast varför det, egentligen? äsch, fredag, snart helg vilket jag iiinte ser fram emot. jag har iiiingenting att göra och inte utan försök heller! men ingen har tiiiid. eller ingen vet ifall de har tid än. men vi får se.:) annars får jag väl stirra ut i luften. alternativt lyssna massa pang prego ifall att sveriges radio och jag blir kompisar. verkar dock otroligt så jag får kräva hjälp med det idag å det bestämdaste. det är ju universums plottrigaste sida! använde jag just ordet plottrigaste? Oh God save me and shit. men alltså jag borde lära mig pq-formeln istället för att blogga. ehehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0