inlägg från igår

jag vill börja med att säga att omständigheterna till det här inlägget bara inte är okay. men jag har ju sagt att jag inte ska vara så jävla djup hela tiden, så de får vara icke-okay utan er inblandning.

så vad har jag gjort idag? frågan blir väl mer: har jag gjort något idag? och svaret blir nog nej. jag har provat tacos med nuggets, dock. eller de andra gjorde det. alltså sara, agnes och vivian. spännande. sen så har jag talat med Hannah som såg på gladiatorerna och berättade om allt som hände på sin fiiina skånska. man kunde tydligen inte bli gladiator med en rosa termos!"

jag skrev det här för flera timmar sedan. jag publicerar imorgon. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0