jämförelsevisan

Man måste älska ironin i att jag förändrade mitt liv för att göra saker av rätt anledningar...men fortfarande gör saker av fel anledningar, bara inte samma fel anledningar. lyckat! nu menar jag små saker som att gå upp, gå till skolan osv osv. saker man borde göra för att man vill eller alternativt för att man måste. emma lilla du måste skärpa dig alltså. men du kommer inte göra det och du kommer sura imorgon för att det är fredag vad är ditt problem? man ska vara glad på fredagar, alla andra är ju det! men ja, on a happier note...eeehhh...det är torsdag idag! yay!;) det går så bra med att vara positiv. jag kan inte ens vara positiv när jag är glad. epic fail.;) men det är faktiskt sant, jag klagar oavsett. satsradniiiiing! inte okay. bara för det går jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0