please give me something that makes sence and cannot be discussed

den ena säger åt en att fokusera på sig själv och den andra att man är självisk och man bara jaha okay liksom. jag förstår inte vad jag ska göra med den informationen? allt handlar om versioner av en historia och det finns ingenting opartiskt. Jag säger att allt går åt helvete och det är fel för det är bara för mig det går åt helvete men det gör ju det. jag har givit upp nemligen. jag vet inte hur det hände men jag har gjort det och det är nog det värsta. idag till exempel valde jag flera gånger att prata med den jag inte får prata med istället för andra. och inte utan brist på försök. jag pratade med en annan person idag medans den andra personen stod en bit bort (nu börjar detta bli lätt förvirrande) och jag hörde inte ens vad han sa. eller att han sa något. bokstavligen. det är ingen ide liksom. men äh jag vet att jag är självupptagen, jag skulle gärna vara något annat men jag orkar fan inte. du säger att du offrar en massa men jag tror inte på offer och det vet du om. sånt är bullshit. och om det bara kunde vara rätt men nej, det är miiin åsikt. jag hatar fucking åsikter! vad ska det vara bra för? man vinner ingenting på fucking åsikter och personliga uppfattningar och annat sånt trams! och nu går jag, för min blogg går utför. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0