presenting to you, the emma 2.0 prototype!

ni hörde rätt! eller sålänge ni inte är blinda eller är blinda men använder punktdisplay (*ryser*) hörde ni ju ingenting, men jaja. Jag har gjort min egen förändring. Avslutat ett nästan tvåårigt förhållande, har jag gjort. Detta är sanningen och det känns helt sjukt bra! Jag har släppt så oerhörda mängder panik, stress, klaustrofobi och hispighet och då har jag ändå bara börjat med uppbyggnadsarbetet av mig själv. Mår så sjukt bra så det är helt patetiskt!:D

Så idag hade vi först halv historia och sen håla som jag spenderade med Linus, Viktor och aron (om jag inte glömt någon) innan matte och lunch mer håla. På denna (lunch/håla alltså) umgicks jag med Aron och Viktor. eller egentligen mest med Viktor eftersom Aron spelade något mystiskt spel och bara utbrasst saker lite då och då. Vi diskuterade mest Viktors barn som han tydligen ville ha bara för att han fortfarande kan få det utan att ha ansvar för det...i två månader. makes sence. jag sa också djupa saker som "det är ingen mening med den meningen...det var inte meningen!" och den meningen blev fel men äsch. jag är trött, så jag ska gå och lägga mig. men vänta jag var ju inte klar! fast det var inte så spännande det andra. jag lyckades ta en stämma på sången utan att mena det, men annars så.;) godnatt!

Kommentarer
Postat av: N

Go girl!

2012-01-18 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0