and I can´t beliiiiiieve...

...that I am so bad at blogging from here! Jag har till exempel glömt prata om the crazy lady i lompoc, där vi stannade häromdagen. hon sa åt oss att sluta jaga henne och att vi alla var fucked up assholes. jag ville säga att om hon nu kände sig så jagad kunde hon ju typ springa, men det gjorde hon inte och jag sa det inte heller.
 
idag har vi hursomhelst varit på valsafari. de sa att där fanns valar, men jag tror de ljög för jag såg inga! (obs: det var pappa som tyckte jag skulle skriva det ) sen körde vi till sista anhalten på vår roadtrip, gilroy. där finns det en outlet som vi ska handla på imorgon minsann. men vi har ätit och sådär, och jag har skypat med Vera så jag är glad. Och chattat med Iris av alla människor. så det är inga hard feelings mellan oss två nu och det gillar jag för det har stört mig lite. har fått be om ursäkt och fråga saker och nu är vi typ cool. so that´s cool. nämen jag är fortfarande dålig på att blogga. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0