bra drömmar...

vad är det för en sjuk, sadistisk jävel som hittat på det här med bra drömmar? och nu menar jag inte "oj vad kul"-drömmar, utan "fanattjagvaknade"-drömmar.
 
jag har varit skonad från sådana ett bra tag nu, faktiskt. tills inatt då tydligen. och jag fattade till slut att det var en dröm, men det var svårt att skilja mellan dröm och verklighet så jag agneswalkade och frågade henne "is this a dream, too?" och hon bara "nooo". ...eller så var det det. och man känner sig grundlurad! som om någon genuint vill jävlas med en, ungefär. allt blev perfekt, jag har lyckligtvis hunnit förtränga en del detaljer men alltså usch. och jag satsradade nyss tror jag? I´m going to the dark side! men alltså, varför ska drömmar vara så lika ens tankar? ska de inte vara helt utflippade? eller okay då den var ganska så utflippad på sina hörn, men ändå väldigt lik saker jag önskat och tänkt.
 
hur många störde sig på att jag inte förklarade någonting om drömmen genom hela inlägget?:D

Kommentarer
Postat av: ttttildaaah

*raise hand*

2012-07-26 @ 10:23:25
Postat av: vispen

Hade varit lite spännande att veta vad du drömde. Men håll det för dig själv om det är det du vill :) Kram

2012-07-26 @ 14:21:37
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0