happy birthday to me!

tips: börja inte din 18årsdag med den värsta dröm du någonsin haft som får dig att vakna i total ångest, saknad och deppighet. Fyfan vad jag älskar dig. så var det sagt, moving on!
 
jag är of age, bitches! och alla är söta och grattar mig. ni är fina. jätteyberfina, är ni faktiskt. ska snart hem till er wiho! men först ska jag vara 18 i canada, fira med familj och systers kompis och inviga min kamera och vara lycklig. men först vill jag ha frukost, för jag svälter ihjääl!;) vill dela med mig av några roliga/fina grattis jag fått hittills:
"grattis Emma! (varför kommer jag att tänka på paul simons låt still crazy after all these years?)"/Niklas (törnlund)
"stort grattis! balonger och paket till höger och vänster!"/Emma(nilvén)
"Grattis! Bästaste emma! omg skypa? så jag får sjunga för dig!"/vera (jag såg dock inte detta förrän långt senare, så det blev ingen sång :()
 
så, slutsats: jag är lycklig. och det trodde jag inte för en timme sen, I tell you.

Kommentarer
Postat av: vera

jaaa kände mig fruktansvärt dissad!!

men ja, du är tha birthday kid så kan inte vara sur över det haha
drar till stockholm i morgon, men vi hörs såklart när jag är hemma.

kram!

2012-07-07 @ 22:33:24
URL: http://versi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0