home!

jjust sing, little darling, sing with me ag är hemma!!! i sverigelandet! efter en mycket lång resa med tillhörande ryggont, förseningar och annat mög är jag äntligen här!
 
här möttes vi av mormor, farmor och två random danskar. så kan det va här i huset vet ni. xD vi fick då erfara mina grandmothters och deras tekniska färdigheter. så här lät det:
mormor: alla mina symboler på datorn är borta!
mamma: jaha, men har du mycket på telefonen nu då? (hon har köpt en smartphone, crazy person)
mormor: men däär är ju inte symbolerna! ...eller?
 
 
sara: nu vill jag ha ditt nummer farmor!
farmor: du kan ringa mig så får du veta.
 
nu vill jag inte blogga, men jag vill berätta en viktig sak. jag fick vg i ljudteknik! jag!  i ämnet där jag inte har fått göra något och där läraren är dum i huvudet! jag fick vg! så. lyckliiig!

Kommentarer
Postat av: vispen

Jag som inte heller fick göra något i ljudtekniken och som inte fick tillräckligt mycket hjälp fick inte ens g... Men så kan det vara :) Tur att jag läste en annan femtiopoängskurs och fick minst g i 2500 poäng ändå.

2012-07-09 @ 20:54:02
URL: http://vispen91.blogg.se
Postat av: vispen

Jag som inte heller fick göra något i ljudtekniken och som inte fick tillräckligt mycket hjälp fick inte ens g... Men så kan det vara :) Tur att jag läste en annan femtiopoängskurs och fick minst g i 2500 poäng ändå.

2012-07-09 @ 20:54:20
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0