jag målar en äggröra. har jag sagt att jag älskar äggröra?

heeeyyy!
Jag ville inte blogga idag, men den här rubriken är så epic så det fick bli så minsann. jag har inte gjort någonting idag, men jag kom iallafall upp innan tolv. so that´s cool. men jag läste väl en del, chattade, lyssnade och blah. åt lasange med allt vad jag hade. nu dricker jag cola för ännu mer vad jag har. jag älskar cola. no really? ingen visste detta.
 
nä nu började jag ett nytt stycke, for no reason. jag har inget att säga på det. först skrev jag "den", epic fail emma. som pappa, lät jag där. vi kom på idag att ingen har sett honom skriva. the hell. och nu har jag kämpat på tillräckligt, så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0