kommentarsvar och annat kul

anna: tack!:D:D
vispen: jag fick i alla fall skriva ett prov om ljudteknik som det då tydligen gick bra på. och ja, det gillar vi verkligen!:D och ja, jag hade en till kommentar längre bak (min mail har damp); nej, har tyvärr inga awesome repliker för utom den. tyvärr.
 
sen skulle jag skrivla lite allmänt om resan och mest då om syster. hon och jag har spenderat resan med att försöka komma ihåg vad vi ska googla (det går inte bra) och ta reda på vilka låtar som gjordes 2009. Sara tyckte också att det var kul att bara sjunga vokalerna i låtarna. låter förvånansvärt bra.
 
för att sluta ska jag återge en dialog mellan mig och pappa.
pappa: det där ljudet är ju relsen.
jag sjunger: jag hörde relsen när den sjöng för oss...
pappa: jag läste en resension av thåström innan.
jag: how the hell did you know that was what I was quoting?
pappa: undervärdera aldrig mina kunskaper!
jag: okay...
pappa: det var i alla fall från pease and bull...
jag: pease & love?
pappa: ja, just det.
jag: vilka kunskaper skulle jag undervärdera nu då?

Kommentarer
Postat av: vispen

Jag skrev också ett prov och blev klart godkänd men det hjälpte inte. Det var fler som trodde att det skulle hjälpa men nejdå, tydligen inte...

2012-07-09 @ 23:47:33
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0