oh I love this feeling

jag la mig vid 00.30 igår, för att faktiskt vakna i tid. mitt alarm ringde 09.00 och jag snoosade en stund men det var så jobbigt så jag stängde av skiten (kommer inte ens ihåg det).
 
nu gick jag upp. vad i hela helvete? man sover inte elva timmar två nätter i rad (eller jag sov kanske tio igårnatt) bara sådär. och jag blir så ledsen också när folk äter frukost och sånt och inte inkluderar en. för mig är frukost någonting man, om man kan, äter tillsammans. det är förresten alla måltider. det är viktigt för mig, och det borde min familj typ veta men de vet väldigt lite om mig i prakitken. nu vet jag inte om det är så, men jag vill inte gå ut och ta reda på det för jag är sur och skulle bara förstöra stämningen i huset.
 
tror jag ska sova lite till. :/ förlåt förresten men jag tyckte det var bättre att gnälla i cyberspace än på folk.

Kommentarer
Postat av: tildah

du! alarm är alldeles för enkelt att stänga av. man borde vara tvungen att slå in någon superavancerad kod eller någonting. jag lyckas alltid stänga av alarm i sömnen.

nu ska jag äta frukost. heh. aa du läste rätt, jag ska äta frukost. på morgonen. ;))

2012-07-17 @ 08:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0