sluta ränna i skogen!

Epic kväll med Susanne, Bosse, Malin, Frida, John och Sara i furulund på världens konstigaste gata (böljenamåsevägen, the fuck?). Hur alla namn jag just listade hänger ihop har jag ingen ork eller lust att redogöra för, så ni får gissa själva. xD
 
vi åt mat (no really) och jag och John bondade över engelska, epic uttryck så som anka och brist på empati. Random people ftw! xD sen skrattade vi väldigt mycket åt rubriken, for no reason, och fridas personligheter. En av dem (lasse) berättade sagan om den stackars björnen utan skor och jag och John kommenterade med saker som "men det är en björn för fan!", "han har alltså blodiga köttiga fötter, och åker inte till sjukhuset utan köper fucking mjölk!", "emma, har du en pistol?" och såklart "gasp! a plot twist!". Sagan var i en klass för sig. Här kommer ett par citat från lite allt möjligt:
 
"jag är ingen bloggare, jag är en lingonplockare!"
"Men stensopp är väldigt bra, för man kan göra stensoppa!"
"you are big and ugly. therefore, I shall flush you!"
"jag är maria montesami och detta är mitt nya klädmärke...salami!"
"oh wait, apple is a fruit!"
...and lots lots more. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0