stop making a fool out of meee

tildah: det borde finnas ett sånt alarm! förstår inte varför det inte finns? eller det kanske det gör, what do I know.
agnes: <33
 
idag har jag och syster firat varandra. hon bakade cupcakes åt mig i present och jag hade gjort en spellista åt henne som vi lyssnade på. hon gillade min lista, så jag blev allmänt glad. en blandning av klassiker, saker från hennes lista hon itne brukar lyssna på och saker mfrån min musik. det var bra grejer. och cupcakesen blev jättegoda som vanligt. min syster är bäst om någon undrar. vilket ingen gör.;)
 
men usch, jag har en obehaglig känsla of doom. jag hade glömt den. den är hemsk och kvävande och den vill saker med mig som jag inte själv vill. det där lät ju lgom creepy. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0