superpepp på liiivet

Rubriken ska sägas på invandrarsvenska och är vad jag och Sara har gått runt och sagt i princip hela dagen. Men det är också sant! jag ääär superpepp på livet. why so? av många anledningar. bland annat att vi vann kanasta idag jag och far (there shall be victory och sådär), att jag har ätit riktig mat idag (allts åinga pommes eller friterat eller så), att jag känner mig älskad och saknad och fin, att min syster är awesome och resiterar diselrottor med mig tills vi får det exakt rätt, att jag har köpt nya jeans och skit (shoppingdag igår som inte fick bloggas om av någon anledning), att jag har fått ihop två kapitel i min nya bok-thingy och att syster gillade det, att vi åker hem om 6 dagar (kommer hem om 7, yeah makes sense) eller bara för att det är så kul att säga ordet superpepp. *puh* världens längsta mening! eller nä, på latin finns det meningar på en och en halv sida. obs sant. det lärde jag mig av folke, så det är så sant så. vi gillar folke, det gör vi. vi=typ tunafolk. eller typ vissa tunafolk, I dunno. men jag gillar inte att min nacke är sönderbränd och att mitt finger har någon konstig grej på sig typ ett utslag eller något. och att jag inte kan komma på hur mitt tredje kapitel bäst ska börjas. hm. det får jag nog ta tag i nu medans syster färgar sitt hår, för hon ville ha ett nytt kapitel ikväll så jag kanske iallafall borde påbörjad det liiite. så, godmorgon sverige! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0