these songs are too fucking cheesy to be a headline!

tildah: Det är inte så överdrivet intressant, faktiskt. bara om att ha det man inte har, you know. :/
vispn: vet du, jag tror att du (och de flesta andra som läser här) redan vet. om man inte kan gissa betyder det nog att man pratar för lite med mig, och det borde åtgärdas! (liten hint till tildis där xD)
 
vänta va? de sjöng just "I remember every first kiss". hur många first kisses kan det finnas? genomtänkt. det är syster som lyssnar på radio när hon målar och det hörs in genom mitt fönster (som är öppet! gasp!). men nu spelas somebody that I used to know och det är ju ganska trevligt :) fast det är den konstiga versionen där de har lagt in en extra refräng for no aparent reason! då kan ju inte jag sjunga på den andra versionen. den måste ni höra, förresten. det är the key of awesome som har gjort den, och den är så rolig att jag typ dör. men det var inte det jag skulle blogga om...
 
nej, för idag har jag ääääntligen återsett maria efter mer än en månad! vi hade en hel del att uppdatera varandra om och det blev både fika från vårt älskade mormors bageri och glass när vi blev hungriga. jag analyserade folk i hennes liv, sådär dömmande som jag har för vana att göra och hon hjälpte mig skriva viktiga sms. sen hämtades jag av pappa och syster och jag fick beskåda systers övningskörande. hon är kaosduktiiig! hon har inte kört speciellt mycket heller, så jag är imponerad. jag vill också!:(

Kommentarer
Postat av: vispen

Ja, att ta körkort hade inte varit helt fel... Ja, nu när du säger sådär kan jag nog gissa vad du drömde, vore kul att få veta lite mer exakt kanske men det bestämmer ju du :) Kram

2012-07-26 @ 16:16:15
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0