emma, varför är världen upp och ner?

jag har hostat så mycket att jag har träningsvärk i magen och min röst är/var halvt upfuckad.
folk har varit drama, men jag satt mest och skrattade åt dem.
jag drack inte nu heller. alkoholoskuld ftw!
jag satt istället och sjöng massa seriöst med Johannas kompis fast jag var hes som en anka. Fint med uppskattning och sådär.
försökte få folk att inte göra samma misstag som jag...känns som det är nåt jag gör ofta. destruktiva förhållanden-polis is my middle name!
drack läsk till frukost. livin on the edgee. xD
jag passar sjukt bra med en chewbacka i håret. hur det nu stavas. det var charmigt och trendsättande. xD
pratade om filmerna med Isa och någon random brud, allmän nostalgi.
hostade, somsagt. det är värt att nämnas två gånger känner jag.
vill nu bara dricka en massa läsk och titta på någonting mindless men ska istället umgås med en tioåring...oh glory!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0