för verkligheten är lite skavd

haaaii!
extremt lång och underbar dag idag! Den började med att jag åkte och hade spanska, lite sådär lätt waste. Sen kom jag hem, lagom till att se allrakärastesyster och Benjamin (vadå stor bokstav helt plötsligt?) gå iväg, för de började när jag slutade. sånt är niiicee. xD

Sen gick jag iväg igen efter någon timme och på väg ut till taxin frågade en grabb "är det din taxi?" jag svarade ja, men insåg sen plötsligt att det alltså står en random grabb i vår trädgård. så jag undrade vem det var, och det visade sig vara elektrikern. lagom läskigt. xD men jag åkte hem till Maria och vi gick till ett ultrarandom vänsterkaffé. Böcker överallt och Maria var kompis med folket där. Så där satt jag, drack fake-cola som faktiskt var rätt god och sjöng Regina Spektor massa seriöst med Maria som var mindre seriös. sjukt nice stämning och sådär. bara det att de hade en spektorskiva, massa respekt till dem!:D

Sen bytte jag från nuvrande till föredetta ledsagare och träffade alltså Sara! hur underbart som helst det med! vi gick till mondo och catchade up crazymycket drama, mest i mitt liv för "det går inte ens att tävla med dig". Men jag såg gladare och ljusare ut sa hon. Det syntes tydligen så fort hon såg mig. Varje gång någon säger det gör mig så otroligt lyckligt. att det liksom syns hur bra jag mår. Att det går fram. jag älskar det. så det blev en del man fick damma av, massa gammal ilska och sånt. fint.<3

nästa anhalt var skrivargrupp, där vi sa hejdå till anja (den eldre). det var jättesorgligt och vi skrev till henne. mycket djupt blev det. jag bläddrade igenom antologier och var nostalgisk och psykologisk och en massa sånt. det var fint och jättesorgligt och det känns som om lite av det där klassiska skrivargruppandet kommer försvinna nu. men nu är jag den som har gått längst, med ganska långt försprång! weee! xD

så, sista anhalten: student hos en familjevän eller vad man säger. så det blev umgåsande med lite sånt folk och jag fick användning för lite partytrick; baklängesord och sifferalfabetet. because I´m just awesome like that. xD men nu är jag helt slut och min hosta börjar låta sådär nasty som den gör framåt natten, så det får bli sömn nu. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0