happy times

den här dagen började med kör, där vi sjöng (no really?) och hade det bra. Herman skrev om låtar om att vara awesometastic och high, och sånt trevligt. xD sen hade vi också kuhi, där vi prtade om beatles och annat sinnessjukt ointressant.

sen hade jag och linus vårt muntliga np i engelska. det var ganska underhållande att sitta och diskutera media med honom, men vi försäkrade vår lärare att vi var ännu hetsigare när vi inte höll med varandra eftersom vi båda är väldigt stubborn. mycket sant. Vi gick sen och åt konstig pastagratäng och såg efter det en random komiker som pratade om svenskar och en massa underhållande (han var kanadensisk, kan också vara bra att säga). Han började prata om punktskrift och jag gjorde en överambitiös stick salute och roptade att det fanns en blind människa där. har alltid velat göra så.:D och nu är jag hemma, ska snarast åka till ögonläkaren och sen till stockholm! eller jag kanske ska hem emellan...ingen som vet. känner inte för det, dötid hemma känns sjukt ovärt när jag har ställt in mig på resmode. nu ska vi åka om typ fem minuter. eller vi ska åka nu. xD hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0