I can´t take my mind off of you...til I find somebody new

allmänt trevlig dag. Vaknade för många gånger på natten/morgonen, för att sen slutligen gå upp...och gå och lägga mig igen. nämen seriöst jag gick upp på riktigt sen och typ satt här ett tag och åkte sen till skolan. där sjöng jag på utsparken...och faaaaaaiiiiilade. men det gör verkligen ingenting (säger vi) för jag är glad och alla skrek så what the hell. trevlig stämning hur som helst.:)

gick sen till centralen och mötte upp sjävaste axel! hur awesome att han har flyttat till freaking lund?:D så vi satt på espresso house i tre timmar och bara snackade skit. han sa djupa saker som "jag gör mitt bästa för att vara en dålig människa" och "det bäste är att i varje match är det någon som förlorar". deep shit yes. annars försökte han mest sälja skit till mig för att det är kul och han jobbar med det och vara allmänt förvirrande. bra mening det är alltså verkligen. holy shit I am so skilled oh yes. nä nu ska jag sluta för jag är trött. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0