I wanna toucch the edge of greatness

finaste skolavslutningen. vi samlades i klassrummet och åt kakor och umgicks. per och elisabeth spelade för oss och det var jättefint.

Sen aulan, söta små ettor (?) som spelade timbuctu och annan underbar musik. rektorn och lärarna spelade I will survive. du var inte där, men jag tänkte på förra året när du var världens vackraste solist. fast det tyckte jag såklart inte då. eller du kanske var där, what do I know. men jag tror inte det. och nu ska jag snart åka till jolanta och sitter och äter konstig mjölkchoklad med luftbubblor. happy times och sådär. så det var väl det. jag kan inte läsa så jag vet inte om mina meningar hänger samman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0