it´s not the world that´s spinning, that´s me

ja, förra inlägget blev precis som jag misstänkte helt utan styckeindelning som på de gamla goda tiderna (typ 2008, oj shit vad gamla tider, vad länge jag har haft de nhär bloggen!:o). men nu tror jag det har lösts sig, vi får se när jag publicerar detta.

Ja, en väldigt kort skoldag hade jag idag och det var nog tur det för jag hade tappat bort alla tankar. jag kände inte igen någon. så fort någon gick förbi mig och sa "hej" undrade jag vem i hela helvete det var. bra jobbat där, emma lilla. Jag kunde inte prata heller utan sa helt random meningar utan sammanhang. Men sjunga offspring kunde jag, för det kan jag av någon anledning alltid, och sen gick jag med tatiana innan det var slut. då kom jag hem och låg i sängen i någon timme (är kanske inte helt frisk än trots allt?) och deeptalkade lite med mor och sådär. är inte på humör för någonting och samtidigt för allt, mår med andra ord inge vidare. behöver prata men vet inte med vem eller om vad och vågar ändå inte. uttjatat? näääeee. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0