jesper är en mytoman!

ja, det här var ju en trevlig liten rubrik. Men det är han! Jesper i pang prego iallafall. men han är dansk. det ger mig lite ångest...och mytoman är han, somsagt. där ihopskrev jag. oj som han ljuger! minst fyra lögner på två minuter. typ.

men ja, okay, jag ska kanske säga något vettigt. jag har inte gjort så mycket vettigt idag. surprise! men vi sjöng på kören (*gasp* bra bloggat!) och sen fick jag veta att jag fick mvg i kulturhistoria, eller som aron uttryckte det (om ett helt annat ämne) "m v fucking g motherfruckers!" (vilket ksulle ha varit min rubrik om inte jesper nu hade varit mytoman). men det fick jag hursomhelst. sen så hade vi också engelska där vi inte gjorde så mycket vettigt utan tittade på någon dokumentär (som i och för sig handlade om skolmassakrer, men säg inte det till Tatiana, för til henne sa jag att jag inte ens visste...inte för att ni brukar prata med henne). Nanna, också i pang prego alltså, uttalade just obskyr med ett sånt där ljud...fattar ni? näe förmodligen inte för jag kan inte förklara. en annan sak jag skulle vilja berätta är att när man hostar som en kaosunge och inte gillar hostmedicin och därför vägrar dricka det blir man helt slut och får ont i huvudet. det är inte lätt. men ja, nu ska jag hosta lite mer och inte skriva mer i min kära blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0