löpande text är för folk som har tid

har laddat hem en massa böcker till usa nu, sjukt otippade grejer. sånt jag aaaaldrig skulle ha läst förut.
äter sötsaker när jag är hungrig, bra där Emmaaa.
fick en fruktansvärd saknadvåg när jag kom ihåg hur förstående du, som annars var så brutal med allting, var när det gälde min spyfobi...jag dog så jävla mycket men jag tror inte du förstod det då eller hur?
ska till min kära kusins student alldeles snart och det är väl trevligt
det är sooligt igen
jag är inte rädd för sommarlovet, yeah I said that! victory! fel uttryck för just det. xD
nä nu ska jag ta hem böckerna jag försökte ta hem nyss och sen är jag typ klar, weee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0