tre vänner är allt man behöver, tre vänner är kanske allt man får?

nejmen hejsan och sådär!
nu är det fredagsmorgon om någon inte visste och jag ska åka till skolan om typ en timme och ha kör. kan bli allmänt trevligt att faktiskt ha lektioner för en gångs skull och gå som länge som tjugo över två. det är riktigt länge det alltså. xD men ja så länge ska jag väl mest sitta här och gäspa och hosta, I suppose.

jag känner för att göra någonting dumt. att tappa lite kontroll, freaka ut lite...men jag vet inte hur? jag har ju aldrig provat förut så det kan bli lite svårt. jag behöver en kontrolltapparhjälpare! mest för att det är ett så hardcore ord, men ändå! nuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0