vad kom först; popcornen eller hostan?

sista kvällen innan jag försvinner jag kan fortfarande inte läsa! fucking missbildad sida this is. men jaja, vad ska jag orda om nu då? ja...jag har fikat med familj på äckliga bakelser (som inte var äckliga men man ska säga så, kay?) och pratade om konstiga saker. och skapade en femte (?) klubb. fast jag glömmer alltid bort dem, men så kan det va. jag kommer ihåg...4. fan, det ska finnas 5! blah!

en annan sak jag kan säga är att jag har fått min kamera på riktigt! weee! och så har också varit korkad och inte fattat linnsies kompis hampus skämt. I failed. men han var awesome. och det var allt jag skulle säga.

så, hejdå allesammans. vi hörs från ameeeriiica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0