and I hoped you´d never die

först, zandy: Jo verkligen. Men det fanns ju också två inlägg över det som förklarade allting där skulle ha stått, yah know.;)

idag hade jag ljudteknik! I know right! Jag pluggade där en massa om studio, och fascinerades över hur korkad läraren var. Han troddei nte jag kunde skriva. bra där.:o men jag hade också allmänt trevligt, och bestämde att jag ska skriva en låt till elins ljudteknikprojekt. what have I gotten myself into? jag kan inte skriva låtaaar! åtminstonne inte undre press...men jag får göra mitt bästa I suppose. har också skrivit klart novellen, typ, och ätit och annat kul. jag ska avsluta inlägget med ett par bevis på hur konstig jag är nu för tiden:
-såhär hälsade jag på olof i fredags:
"frågan är inte om du känner igen låten, frågan är>: borde jag känna igen dig?"
och såhär hälsade jag på Nicholas:
"hej! vem sa jag hej till?"
och såhär på gustav för någon vecka sedan eller något:
"my stalker senses can´t take this any longer who are you!"

-jag blängblickade kaffekokaren igår. inte som ett skämt. jag gjorde det automatiskt...den var konstig, det är min enda ursäkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0