another day, another mystery

hejhej!
först, vispen: Tack!<3 ja, det tror jag att jag gör...;)

Konstig dag. Började ganska glad ändå med ensemble där jag spelade gitarr och sjöng och sånt shit. Sen historia och engelska där jag mådde väldigt dåligt, och så även under lunchen och det fastän den var fin eller fin är väl fel ord kanske men typ, rolig, äsch fuck if I know. Men sen tog kombinationen cola, chokladboll, soligt väder och ett ickefail prov (?) den här dagen till andra nivåer. så den är typ bra nu tror jag.:) Tatiana har varit fin och sådär, och Agnes. Men ändå vill man ju bara ha det man inte kan få förstås. :/ men ja du är massa långt borta hela tiden rent mentalt, jag orkar inte det goddammit. du är ingenstans på riktigt, hur orkar du? var är du egentligen? vad är du rädd för? vad försvarar du dig emot? för det måste vara så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0