as I move my feet towards your body I can hear this beat...

hejhej!
Den här bloggen känns väldigt ful, utlämnande och äcklig just idag, men jag ska fanimig skriva i den ändå och så får det bli som det blir med allting.

Idag så började vi med kör, där vi sjöng en massa random låtar. vi hade sen kuhi och engelska, och sen hade vi lunch. några citat därifrån:
"baby goodbye, handlar den om abort?"
"men emma, om du skulle skriva en dagbok skulle det ju inte gå. det är ju lite gjort. det finns redan en bok med dåliga idéer..."
"hennes hjärta slår till livets musik!"

Sen var det mer engelska och matte, och sen fick jag veta att det är en dödssynd att tycka om folk (eller kanske inte alla folk då) och sen överraskade Maja mig med att gå med mig till taxin. Det är sånt som verkligen ger en hopp på nåt sätt. jag känner liksom knappt henne, det är Signes kompis som jag bara träffar lite då och då när hon dyker upp. men ja...nu är det helg. sjukt blandade känslor inför det och sånt. men det blir nog bra, methinks.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0