carrier bag!!

Haaaiii!
Rätt fantastisk dag på sina ställen detta. Kören var dock ganska dryg, men sen var det håla på kuhi:n under vilken jag fick en lektion i metalkultur av Viktor. Vi fokuserade där mest på att skilja mellan growling och screaming och inhale (vilket tydligen var en helt egen teknik, vilket gjorde i princi pallt jag tidigare lärt mig helt värdelöst). Jag var inte helt efterbliven, tycker jag själv...vad läraren tyckte vill jag faktisktkt inte veta. Han försökte också få mig uppmärksam på random bra saker i musiken, men det var nog mer för att de var bra än för att lära mig saker. Dock hade han en väldigt lärande röst när han sa "jag tror att trummisens flickvän hade varit otrogen med trumsättet, för han är väldigt arg på det här". ;)

Efter denna berikande aktivitet hade jag engelska, och därfriån kommer rubriken. jag, vera, måns, adam och jacob (?) hade väldigt roligt åt detta av ingen anledning alls. Det blev mest en grej att ropa ut det som svar till allting. vet inte ens hur det blev så.:D

Sen var det lunch med Viktor, Aron och Elin (som dock var asocial). Där hände någonting historiskt! Jag fattade ett skämt före Viktor! Inte typ någon sekund före, utan liksom 5 minuter före! what has the world come to?:o sen så hade vi också engelska, sitta ute-ande och matte. Sen åkte jag hem och hade en "sån" taxiresa. min chaufför var en idiot och bakom mig satt den mest efterblivna person jag någonsin åkt med...och det säger jag inte för att vara taskig för jag tror hon var det. hon gav bara ifrån sig creepy ljud konstant hela resan. usch!:(

Här hemma har jag läst, sett så ska det låta och försökt se en sjukt tråkig film med mina föräldrisar. så jag hamnade här vid el ordenador istället...surprise!;) men det var nog det jag hade och säga denna afton, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0