för att blogga i löpande text är så ansträngande!

I helgen har jag gått på vocal six- och körkonsert i kyrkan. För den kommer jag aldrig ifrån.
jag har ätit glass.
jag har ätit mat också faktiskt. och glass. xD och chips! det är viktigt.
jag har pratat med Hannah och Felicia, fast mest Felicia för Hannah var ganska frånvarande.
Också spelat stockholmsretard med Felicia i typ 20 minuter.
jag har suttit på min stol. mycket. xD
jag har varit orolig, varit ledsen och besviken, för att sedan (typ) skärpa mig.

also, vera: Jag började läsa känn pulsen slå igår, men inläsaren är katastrofal så den lär inte gå lika fort som vingklippt ängel (fast jag lär ju vänja mig). :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0