gotta love it

har just haft svenskaprov och det gick helt sjukt awesomebra!:D:D jag kunde allt, tror jag, och har inte kommit på något fel än så. Also: Jag fick just tillbaka mina känslor!:D de senaste dagarna har jag varit ganska tom, fast inte på ett negativt sätt, bara lite tråkigt. men nu är jag jätteglad och bara helt positiv!

Det är historia nu och du är inte här, men jag deppar inte ihop utan jag sitter här och bara jaha, men det finns andra bra saker som är bra och folk jag har underskattat. Jag är så odiskret man kan bli, men å andra sidan vet jag inte varför jag skulle vara diskret så the hell. sen ska jag till Jolanta, och sen hem. känns ganska okul att åka till jolanta, fast ändå inte, I dunno. vi får se hur saker utvecklar sig. xD nu ska Karin gå igenom världskrig och sånt shit, men jag vill ha fika så det är svårt att tänka på annat. vaniljkräm, vill jag ha. intressant info.:D men äh nu ska jag gå hejdå.:)

Kommentarer
Postat av: vispen

Härligt att du känner dig så glad och att svenskaprovet gick bra, grattis!

2012-03-08 @ 16:31:35
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0