i brist på spännande rubrik

såg nobells testamente med mamma ikväll. Filmen var ganska nice, men det jag fäste mig vid var intressant nog hur bra boken faktiskt är. för det är den verkligen. jag såg hela tiden vad filmen hade avskalat (all sadism, splittring och kaos) och hur mycket det gjorde men att filmens historia liksom ändå funkade lika bra. Marklund är fan smart. Also: anledningen till att hon säljer så bra är att hon fast böckerna är tunga, som enda svenska författare in the history of ever(typ), har bryvärda karaktärer. man gillar väldigt många vilket är en ovanlighet. så, det var min sammanfattning och sånt. xD

sen så har jag pratat med först föräldrar och sen Hannah. Men vet du vad, nu ska jag sova.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0