I will write this down, in hopes that you´ll understand

nu lät rubriken som om inlägget skulle vara helt seriöst, men det är inte fallet vill jag lova. Det blir ett snabbt, positivt inlägg innan jag ska åka vilket är snaaart.

dagen började med störda drömmar om drug dealing och en awesome taxiresa där jag höll konsert och hade det bra. Sen kör där vi sjunger vårsånger vilket alltid är fint, och kuhi där jag fick Herman att börja säga "awesometastic". I influence people!:D

efter en seg engelska hade jag lunch med Viktor, Aron, Linus och Elin. De två första var konstiga och de andra två...var väl också rätt konstiga. Jag och Elin diskuterade också väldigt kryptiskt så att Aron inte skulle förstå. it´s so easy when you know how it´s done...;)

sen engelska igen och matte där jag benämnde adam som "den andra" och sen åkte jag hem och handlade och shit. det blir en tatianadialog på slutet också.
jag: du är konstig, vet du det?
tatiana: ja. jag ovanligt! allt som händer med mig ovanligt!
söt.<33 nej, nu ska jag sluta, oj jag fick tid över hur hände det?:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0