jag är ett monster, jag är ett monster, men jag kände att jag måste

så, idag har varit en av de mest neutrala dagarna på länge. Den började med kuhi och matte, och sen lunch som jag åt själv innan jag hittade random folk (och det sjuka är att det inte störde mig). Där fick jag dock visa mina stalkerskills.
aron: någon som vet var viktor är egentligen?
jag: han har sånglektion.
aron: Tack Emma
jag:  you shall ask the stalker, for the stalker always knows.
*stund senare*
aron: Emma, vad heter min psykologilärare egentligen? jag kommer inte ihåg.
jag(tänker efter): det måste vara Camilla.
...det var det. I know...

sen så hade vi svenska och sen gitarr och sång för min del. jag tränade inför konserter på båda. jag ska spela gitarr...what´s up with that? :o men ja jag har också varit hemma, trevligt och sånt fast mest tomt. nu tänkte jag bada och plugga lite svenska. hejdå och godnatt och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0