saker som försämrar den här dagen något enormt:

känslan av att vara 17 år och veta att man redan skrivit sitt mesterverk och att allt man skriver bara är livlöst och tomt.

folk. så jävla i vägen och jobbiga. jag orkar inte med dem.

saknad. borde förbjudas enligt lag faktiskt. värsta känslan jag vet typ. nästan alltså.

svenskaprov. enough said.

att skriva freaking noveller. jag vill inte...

jag orkar inte den här dagen. jag vill bara sova. känner igen tankemönstret och sånt shit. älskar att en dag med matte, gitarr och depplektioner i allmänhet har glorifierats såhär mycket. jag behöver imorgon med varje muskel i hela kroppen. det gör typ ont. måndagar är smärtsamma. som söndagsångest, fast omvänt...typ...men aja hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0