so simple, too simple

Det krävs så lite. Det var en bra dag. Jag hade min favoritoutfit och extrainsatt frukosttalk med onna som satt ute och det var fint.

Sen var det en dålig dag i ungefär fem minuter.

sen en bra dag igen. provet gick riktigt bra och Elin var obsessive och gjorde mig glad.

och sen. "Emma! your victory is here!". Och allt tappade fokus, hela världen försvann lite...

och sen. "sluta vara i vägen!" och en hel jävla lavin av osäkerhet bröt ut och plötsligt bleknar allt man byggt upp bort och man vet ingenting om någonting...man borde inte, men man blir rädd...

sen, agneswalk och en massa hopp tänds i en för hon är så awesometastic.

sen, spanska man inte gör och för mycket chips i munnen för man kan inte sluta. blärk, jag måste, måste verkligen jag kan fan inte spanska jag kommer få fucking g i spanska hur händer detta hur?:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0