tonight I´m gonna bury that horse in the ground

det är kaosfint väder uteeee! vårigt som fan och sånt. och jag har varit och köpt vettiga saker som typ motorsågar och mattor idag. fick mig bara att längta efter ett eget hem. inte för att jag ser överdrivet mycket framemot att köpa matotor, men liksom...principen i det hela. jag vill flytta ut n to the uuu!

annars sitter jag mest här och sjunger och njuter i efterhand av den epic glass jag också införskaffade nemligen b & j från nova. det är ju helt kaos att jag inte har ätit där förrän nu, kände jag. kommentaren på mitt val blev "du och dina djur!". helt irelevant tyckte jag att detta var, fast ändå inte, fast jo. folk är nästan bättre på att koppla än jag. och nu blev det här inlägget helt förvirrande! men jag vill också meddela att jag tror mina stämmskills börjar bli bättre! yaaaay!:D nu är det mat, så jag ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0