uttråkning

jag har matte, och började faktiskt detta inlägg i första person fastän det var ett sånt jag brukar börja i tredje. Varför ber inte johan mig att stänga ner datorn fast han just sa det till Petter? lärare är så naiva...han tror kanske jag antecknar. så fint och sådär.

men jaja vad har jag att säga? jag skrev faktiskt ett morgoninlägg, som försvann. det var dock extremt förvirrat och handlade mest om huruvida en låt var komik eller seriös. det visade sig vara det första, vilket var random för det var en rättså seriös låt. that´s odd. där sa jag också att jag hade frukosttalk med onna (näähää) som jag ju får träffa snaaart! yaaay!:D nu pratar Johan om att öka idrotten på gymnasiet. det var något exempel han hade. matteexempel är så random! jag orkar inte med dem. det är mer än hälften av det här jävla möget kvar! whyyyy? rektorn är här, för övrigt. han ska kolla om vi sköter oss. det gör vi, faktiskt. än så länge, that is. vi brukar vara helt okay på genomgångarna. men sen jävlar blire kaos. xD Erik vill flytta allt ja till nej. vadå negativ. nu ska vi börja räkna och än har ingen fått damp. what the fuck? what the freaking fuck? vi ska ha prov nästa vecka! saaayyyy whaaaat? fast c-klassen ska på musikal då, så det blir inget med det verkaresom. fast jag tror inte att de har tänkt på att vi nog hinner tillbaka till matten...hm, whatever. inte mitt problem. någon satte sig nu ner bredvid mig. undrar vem. ska jag stirra på personen för att se om den reagerar, tycker ni? det kan nog bli ganska dålig stämning ifall jag gör detta tror jag. men whatever, jag gör det. Personen märkte iiiingenting. så jag vet fortfarande inte vem det är! aaaa frustrasion of doom! vem är människan? jag skulle ju kunna grabba tag i den och ba "vem fan äru?" men det kan ju vara någon sjukt random i c-klassen, och det vill inte jag ha och göra med. nu kom johan och frågade ifall allt var under kontroll här. det var det, sa jag. ehehehe. emma jobbar på så bra! det är säkert detta av alla mina inlägg som mamma väljer att läsa. hej mamma isåfall! fint styckeindelat inlägg va? visst är det skrivet på en bra tid också? alltså, jag får nervöst sammanbrått snart för att människan bara sitter här och inte säger något! jag får psykbryyyyt! men fråga skall jag icke göra. nej, för nu ska jag gå, sådetså! och räkna! säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0