världen har blivit galen och jag älskar det

att skriva en låt. den brukar innebära en sjuk massa tandagnisslan, vankande och ångest. det tar allra minst två veckor att få ihop skiten. Man tror ju att en låt till någon annan, för någon annan, ska vara ännu svårare...

jag började på låten till elins ljudtekniksak idag. vet ni vad jag också gjorde? jag avslutade den. true freaking story. it´s done. och riktigt nöjd är jag! det var som om låten bara låg och väntade på att bli skriven. Och det var inte en sån där låt som har legat i huvudet ett tag. den bara föll ner i huvudet idag och rann ut i en freaking störtflod. precis allt jag ville ha kom med. hur hände detta? hur blev det såhär? kommer jag vakna och inse att det bara är mög? jag tror faktiskt inte det. sen om elin gillar den återstår att se. (blindskämt uteblir, men där är ett upplägg, så jag borde ställa mig i skammvrån nu) jaja, jag ville bara delge mig av det och dessutom att jag är helt kaoslycklig. och jag ska till stockholm i övermorgon, och det är fredag imorgon och då kaaaanske du är tillbaka i skolan, och om du inte är det, så kan jag ju alltid umgås med någon annan det är ju inget trauma.:) hur som helst, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0