and the ministry yells out

godmorgon!
jag har...ingenting att säga. bra början! men det har jag ju inte. jag tänkte bara blogga nu innan frukosttalket. ja vad ska jag säga, nu när jag redan erkänt att inget finns att säga? att jag snörvlar? nä, det är ju inte så jävla spännande. fast det gör ju ingenting eftersom jag sa det ändå så det är liksom gjort. och vem orkar sudda liksom? nä, jag måste ju komma på en enda sak att spotta ut innan jag slutar skriva! seriöst nu, kom igen! nej det får bli ett litet hugo-moment och sen går jag. men det är typ det bästa att starta dagen med att det kommer en massa sol genom fönstret. det kan jag säga...xD

under telepatiska dialoger (där ingen får se vad någon annan srkiver).
hugo: anja, du måste ju hålla för så inte Emma ser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0