and we said we would die together

vispen: Såg på fb att du hittat skivan själv. Det är bra, för jag hade inte kunnat skicka någon länk i vilket fall. xD och hur milla var musikstjärna...det var hon inte. hon är tio år, de säger sånt. hon hade köpt en keyboard, det var nog så nära hon kom. Huvudvärken försvann typ när jag somnade, så det var ju bra iallafall. ses på lördag!<33

så, nu ska man då till skolan snart...eller nä, först ska man frukosttalka. sen ska man till skolan, och få veta hur det gick på matten...och återigen sitta som på nålar hela (eller kanske inte riktigt hela) första lektionen och försöka höra. alltså, på den där skivan borde de ha en låt om att man aldrig vet var folk kommer ifrån eller var de är! det är ju typ blindhetens största trauma! tycker iallafall jag. närvaraokontroller, I tell you, det är fina grejer. men sånna är det bara karin som håller sig med, och henne har vi inte idag. oj vad alla brydde sig om just den noteringen. verkligen. xD nejmen okay, det är bara att härda ut. here goes citat:

hugo: jamen den där dikten.
jag: vilken av dem?(ingen förstod referensen i den meningen, jag kom på den när jag hade skrivit...men en sån är det)
hugo: Den som jag skrev!
jag: ...jahaaa...den...

niklas: den dikten går ju inte att sätta straight. den handlar ju om att vara...ostraight!
precis rätt person att säga detta till också. xD

vera: jag är en glad människa. jag mår inte bra av att må dåligt!
(obs! jag förstod sen, det vet du, men du måste medge att det taget ur sitt sammanhang är väldigt underhållande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0