den ska vi fan ha!

vi tycker inte om Italien. vi har lovat att aldrig åka dit mer. det är synd, för det är (var) ett trevligt land. men pappa hälsar att de suger. xd

men there shall be victory! även fast victory är typ världens mest svårstavade ord. får stanna varje gång och faktiskt tänka när jag skriver det. varje gång. men det var ju deppigt, nu när vi ska vara glada. men det är vi! rubriken är det jag sa typ hela tiden när vi fick höga poäng. jag var inte alls överexalterad, nejnej. xD tar lite citat nu och sen sover jag tror jag. fast jag inte känner för det det minsta.

mormor: Här är så mörkt så man varken ser eller hör!

programledare: den här låten handlar om att det inte finns någon lust eller kärlek kvar i världen och att man bara kan sitta ner och gråta. lite så känner jag när jag tittar på golf på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0