en annan sorts trötthet

underbar dag har jag haft idag. Åkte ut till Skrylle med Vera och Josefine och gick omkring i någon timme. Vi hann obsessa och ge varandra råd (mest jag och Josefine som avrådde Vera från en massa saker xd), äta väldigt olika sorters matsäck, lyssna på mysig veramusik (önskar att jag lyssnade mer på sånt, och jag vet att det är en konstig önskan), sitta på en väg och prata påväg till sandby och såklart gå en hel massa. jättetrevligt att catcha up med dem. länge sen ju!<3

Sen åkte vi in till Lund igen och där träffade vi helt otippat en tjej jag kände när jag gick på dagis. hur crazy? hon kände igen mig (surprise surprise xD) och kände Vera sen innan, så hon gick fram och pratade med oss på resan. jättetrevligt hade hon gått och blivit. Sen stod jag på centralen i hundra år (kändes det som) innan Susanne kom och vi gick och fikade. hon är lika underbar som alltid och vi pratade om relasioner, kompetens och annat vi brukar prata om. vi träffas på tok för sällan, kom vi fram till, så jag ska åka dit när jag kommer hem från usa. :D ska bli trevligt. men nu sitter jag bara här och är trött, det är redan helg på nåt sjukt sätt och det gillar Emma skarpt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0