en lögn som egentligen är sanning

rubriken kom från boken, fast översatt, så det hade ingen djupare mening alls. :) så, fredag morgon. en riktig skoldag, det känns lite konstigt. visserligen hade jag en igår, men det räknar jag inte eftersom vi bara gjorde trevliga saker då. inte för att vi ska göra så jobbiga saker idag, men ändå. men ja jag sitter mest här och fortsätter läsa, har nästan en timme på mig att läsa så det är ju bra. men jag vill ju lyssna på musiik! det är inte lätt det. xD äsch, detta inlägg var ju spännande. vill bara ge er ett par exempel på hur jag influerar folk:

tatiana: kvällsmat igår mestod av fläskpannkaka och cola. jag tänker, varför gör jag fläskpannkaka? just det, Emma inspirerar mig! sen jag tänker jag vill gärna dricka cola. jag tycker om cola. det är du, du inspirerar mig, du introducerar bra dryck!

sandys facebookstatus: jag är så himla awesometastic! smått emma-influerad.

det är så lite som gör ens dag...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0