I said darling I´ll give you everything I´ve got if I want, I´m to choose

first aid kit är extremt mysiga och min nya mobil är så lyxig att man till och med kan ändra volymen precis som man vill! sånt är jag då inte van vid, för det har jag inte kunnat på typ fem månader. det är hardcore grejer. den har också medfört att jag fått numren till några nya människor, som Sandy till exempel. så henne har jag smsat med ikväll, hör och häpna. man upphör då aldrig att förvånas.

har också varit ute och ätit på halong med mina föräldrar, och jag tror jag åt lite för mycket för nu vill jag inte ens ha chokladen som ligger på mitt skrivbord. detta är konstigt. jag är också trött, vilket jag veeerkligen inte borde vara, och har en konstig känsla kvar efter nattens craaaaaazy drömmar. har inte haft en så konstig dröm på väldigt länge, I tell you. detta intresserade ju alla ybermycket, verkligen. alltså vad är det för fel på mig? jag vill inte ens ha cola! what is this? am I slowly dying or something? det verkar ju onekligen så, men jag tänkte nu sluta blogga för det var ju inte så spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0